Ik rook, maar bijt niet!
Waar de meeste antirookcampagnes de wijzende vinger richten naar de roker, richt de campagne van “aarzel niet” zich op wederzijds begrip en het aan gaan van het gesprek. Dit door de gedachten van beide groepen te laten zien met als gezamenlijk doel: een rookvrije omgevingen voor kinderen.
In deze campagne heb ik in dienst van Studio Plakband mogen werken aan het creëren van een creatief concept en het maken van de vormgeving.
Bijdrage:
Concepting, Vormgeving, Social Content
Credits:
Art Direction: Studio Plakband
Fotografie: Pepijn van de Broeke
Meer Projecten
Ik rook, maar bijt niet
Waar de meeste antirookcampagnes de wijzende vinger richten naar de roker, richt de campagne van “aarzel niet” zich op wederzijds begrip en het aan gaan van het gesprek.
Waar de meeste antirookcampagnes de wijzende vinger richten naar de roker, richt de campagne van “aarzel niet” zich op wederzijds begrip en het aan gaan van het gesprek. Dit door de gedachten van beide groepen te laten zien met als gezamenlijk doel: een rookvrije omgevingen voor kinderen.
In deze campagne heb ik in dienst van Studio Plakband mogen werken aan het creëren van een creatief concept en het maken van de vormgeving.
Bijdrage:
Concepting, Vormgeving, Social Content
© Studio MOSHPIT, 2020